Promoţii şi oferte speciale


Evaluaţi comportamente de achiziţie, anticipaţi dorinţe şi planificaţi campanii eficiente de promoţii şi oferte speciale.

Răspundeţi presiunii războiului de preţuri şi schimbărilor în comportamentul de achiziţie prin planificarea şi executarea de promoţii şi oferte speciale pentru creşterea veniturilor, cotei de piaţă, satisfacţiei şi loialităţii clienţilor.

Promoţiile şi ofertele speciale influenţează comportamentul de achiziţie al consumatorilor. Sistemul permite analize detaliate şi scenarii despre raportul optim între venituri, profit şi poziţionarea de preţ în raport cu competiţia. Poţi astfel creşte veniturile pe anumite sortimente de produse prin promoţii individuale adaptate specificului fiecărui punct de vânzare, indiferent de canalul de comunicare folosit.

 

Beneficii
Maximizează veniturile

Prin optimizarea automată a nivelului de preţuri funcţie de puterea de cumpărare, sezonalitate şi preferinţele consumatorilor, sistemul maximizează veniturile.

Maximizează profitul

Prin calculul automat al reducerilor optime de preţuri funcţie de locaţie, magazin, sortiment sau putere de cumpărare, sistemul maximizează profiturile sfârşiturilor de sezon.

Creşte loialitatea clienţilor

Prin individualizarea ofertelor speciale în fiecare punct de interacţiune, indiferent de canalul de promovare sau vânzare folosit, sistemul creşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor.

Principalele procese acoperite

Optimizaţi preţul de raft pentru maximizarea profitului şi atractivităţii pentru consumatori

Automatizaţi afişarea preţurilor la nivel de magazin, sortiment sau articol pentru a răspunde obiectivelor financiare şi schimbărilor în preferinţele consumatorilor. Această automatizare reduce dramatic costurile operaţionale, modifică dinamic preţurile în raport cu comportamentul de achiziţie şi maximizează veniturile şi profitul magazinului. Sistemul foloseşte funcţii avansate de analiză predictivă pentru a corela preţul de bază şi ciclul de vânzare al produselor cu şabloane individualizate de comportament de achiziţie al consumatorilor, segmentate la nivel individual în cazul în care sunt disponibile programe de loializare şi generează sugestii de preţuri optime care să satisfacă atât obiectivele financiare cât şi nevoile consumatorilor.

Soluţii recomandate: SAP Price Optimization for Retail, SAP BO Analysis

Gestionaţi eficient politica de preţuri la nivel de magazin sau canal de vânzare

Sistemul automatizează fluxurile specifice din retail pentru stabilirea corectă a politicilor de preţ pe baza comportamentului de cumpărare şi a costului de vânzare funcţie de locaţie, geografie sau atribute demografice. Eliminaţi astfel munca manuală de verificare şi schimbare a preţurilor prin reguli şi politici aplicate automat în toate magazinele, pe toate canalele. Creşterea acurateţii preţurilor şi alinierea execuţiei cu politica generală de preţuri oferă un răspuns unic la schimbări în comportamentul de achiziţie.

Soluţii recomandate: SAP ERP

Optimizaţi timpul şi nivelul reducerilor de preţuri pentru a răspunde tiparelor în comportamentul de achiziţie al consumatorilor

Sistemul optimizează campaniile de reduceri de preţuri pentru a maximiza profitul în timpul lichidărilor de stocuri în perfectă corelaţie cu strategia de vânzări şi marketing. Sistemul are la bază o serie de indicatori specifici şi bune practici pe baza căruia recomandă nivelul de reduceri, perioadele optime ale sezoanelor de reduceri şi monitorizează veniturile pe articole pentru analizele de performanţă a campaniilor de reduceri. Sistemul actualizează inventarul în timp real şi aliniază informaţiile de vânzare cu stocurile, eliminând munca manuală şi activităţile consumatoare de timp, în toate punctele de vânzare, indiferent de canal.

Sistemul recomandă automat preţul optim pentru maximizarea veniturilor şi eliminarea nevoii de discount-uri suplimentare pentru vânzarea mărfurilor la sfârşit de sezon. Poţi varia preţurile funcţie de locaţie şi puterea de cumpărare a consumatorilor eliminând clasica afişare statică, uniformă a preţurilor care pot diminua vânzările de sfârşit de sezon. Campaniile de reduceri de preţ sunt recomandate printr-o serie de şabloane şi bune practici dezvoltate de SAP în cei 40 de ani de experienţă în retail-ul global, folosite de toţi retailerii moderni.

Soluţii asociate: SAP ERP

Aliniaţi ofertele promoţionale cu preferinţele consumatorilor

Automatizaţi şi simplificaţi planificarea campaniilor de promovare pentru a răspunde eficient diversificării nevoilor consumatorilor, creşterii numărului de canale de promovare şi vânzare, şi specializării furnizorilor. Reduceţi timpul de pregătire a campaniilor, gestionaţi eficient canalele de vânzare, creşteţi satisfacţia şi loialitatea clienţilor, maximizaţi veniturile şi profitabilitatea magazinelor.

Soluţii asociate: SAP ERP, SAP Promotion Management for Retail

Referinţe