Produse şi promoţii inteligente


Centralizaţi informaţii de piaţă, previzionaţi comportamente de achiziţie, înţelegeţi dorinţele consumatorilor pentru a creşte rapid veniturile

Unificaţi toate informaţiile despre clienţi, înţelegeţi comportamente de achiziţie şi formaţi modele predictibile prin instrumente puternice de analiză şi previzionare. Monitorizaţi într-un mod coerent atât date structurate cât şi nestructurate din schimburi de e-mailuri, convorbiri telefonice, discuţii în reţele sociale sau alte canale de comunicare pentru a câştiga o înţelegere profundă a tendinţelor de piaţă.

 

Beneficii
Creşte retenţia clienţilor

Prin reducerea timpului de răspuns în magazine şi prin crearea unei experienţe unice de interacţiune.

Maximizează veniturile

Prin folosirea preferinţelor consumatorilor în prezentarea sortimentelor, campaniilor de marketing şi promoţiilor.

Creşte agilitatea companiei

Prin analiza comportamentului de achiziţie şi vizibilităţii în timp real a istoricului de cumparare, permite strategii de promovare proactive.

Principalele procese acoperite

Centralizaţi toate informaţiile relevante, analizaţi, planificaţi şi previzionaţi toate activităţile de retail prin tehnologia in-memory.

SAP Customer Activity Repository este fundaţia pe care toate informaţiile relevante ale unui retailer sunt centralizate, analizate şi utilizate pentru rafinarea strategiilor moderne de promovare şi vânzare contextuală. Sistemul capturează în detaliu orice informaţie despre clienţi, indiferent de canalul de interacţiune, la cel mai granular nivel posibil, apoi aplică mecanisme avansate de analiză statistică şi algoritmi de previzionare. Rezultatele sunt folosite în toate aplicaţiile SAP destinate industriei de retail – de la aplicaţiile de planificare a cererilor, de optimizare a stocurilor,  de eficientizare a logisticii şi reducere a costurilor cu furnizorii, până la planificarea campaniilor de promoţii, ajustarea preţurilor şi stabilirea marjelor optime de profit. Tehnologia de bază, SAP Hana, permite procesarea volumelor mari de date în timp real, oferind răspunsuri rapide la orice tip de interogări vizavi de performanţa comercială sau comportamentul consumatorilor.

Selecţia articolelor şi prezentarea produselor se face astfel într-un mod contextual, funcţie de preferinţele individuale ale fiecărui consumator. Puteţi dezvolta promoţii personalizate, puteţi afişa produse complementare sau accesorii, puteţi derula campanii de loializare sau puteţi oferi cupoane de reduceri. Toate, pentru o creştere a veniturilor din prima achiziţie pe baza puterii de cumpărare şi a istoricului consumatorului, într-o experienţă de interacţiune fără precedent.

Beneficii prin: SAP Hana, SAP BI, SAP BO

Noua generaţie de aplicaţii predictive pentru previziuni în retail

Descoperiţi puterea funcţionalităţilor de previzionare pentru a gestiona elasticitatea de preţ în proiectarea campaniilor promoţionale de vânzări. Analizaţi influenţa impactului sezonalităţii sau a evenimentelor sociale în cererile totale sau pe anumite sortimente de articole. Prognoza cererilor funcţionează pe platforma SAP Hana pentru a oferi simulări de prognoze prin interogarea volumelor mari de date. Poţi obţine astfel previziuni corecte şi consistente de vânzări pe fiecare canal (web, magazin, mobile).

Creşteţi veniturile prin tehnici de prezentare a articolelor dorite

SAP Merchandising for Retail este o soluţie multi-canal, multi-limbă, multi-valută, destinată retailerilor care au un mix de magazine proprii, francizate sau concesionate şi permite automatizarea şi simplificarea tuturor activităţilor legate de prezentarea articolelor pe raft în magazine fizice, virtuale sau mobile, incluzând etichetarea, afişarea preţurilor sau poziţionarea pe raft.  Aplicaţia are capabilităţi de management al inventarului şi logistică şi oferă funcţionalităţi avansate de promovare prin tehnici de prezentare.

Beneficii prin: SAP BI Warehouse

Folosiţi informaţii despre client în timp real pentru a optimiza investiţiile în campanii omni-channel

Definiţi cu precizie audienţa relevantă pentru a îmbunătăţi contactele, răspunsurile şi ratele de conversie. Segmentarea performantă a clienţilor, rularea de algoritmi de optimizare, vizualizări interactive în tablouri de bord bogate în informaţii şi uşor de înţeles, permit înţelegerea rapidă a profilului consumatorilor şi a comportamentului de achiziţie. Folosind aceste date puteţi personaliza într-un mod excepţional toate mesajele de promovare şi campaniile promoţionale către audienţa ţintă.

Beneficii prin: SAP hybris Marketing

Înţelegeţi în profunzime sentimentele, dorinţele şi interesele consumatorilor pentru a livra o experienţă de interacţiune unică, fără egal

Folosiţi explozia reţelelor sociale pentru a înţelege mai bine clienţii, nevoile şi preferinţele lor. Construiţi profile de personalitate detaliate, conectaţi şi analizaţi informaţii structurate sau nestructurate şi interacţionaţi cu clienţii într-un mod profesional dar plăcut, prietenos şi familiar pentru o experienţă de cumpărare desăvârşită.

Beneficii prin: SAP hybris Marketing

Luaţi cele mai bune decizii rapid pe baza culegerii informaţiilor de piaţă în timp real

Sistemele puternice de analiză oferă informaţii în timp real despre modificarea tendinţelor de achiziţie, performanţa campaniilor de marketing şi alţi indicatori relevanţi prin rapoarte şi tablouri de bord complete, intuitive şi simplu de utilizat. Prin înţelegerea eficienţei fiecărei activităţi de marketing şi a fiecărui canal de promovare, poţi identifica nevoile consumatorilor. Poţi astfel adapta mesajele şi canalele de comunicare pentru un impact imediat în creşterea vânzărilor.

Beneficii prin: SAP hybris Marketing, SAP Lumira, SAP CRM

Dezvoltaţi experienţele on-line prin urmărirea şi analizarea comportamentului vizitatorilor

Înţelegeţi ce se întâmplă pe site-ul web, ce secţiuni sunt vizitate şi de ce, care este comportamentul vizitatorilor şi care articole primesc cele mai multe vizualizări prin instrumente avansate de analiză a comportamentului vizitatorilor. Prin înţelegerea preferinţelor clienţilor, puteţi influenţa decizia de achiziţie prin campanii de marketing contextual, promoţii de produse complementare sau produse la pachet şi orice alte tipuri de campanii digitale de marketing.

Beneficii prin: SAP hybris Marketing, SAP Lumira, SAP CRM

Referinţe