Planificarea reaprovizionărilor


Aliniaţi planificarea reaprovizionărilor cu cererea pieţei pentru maximizarea veniturilor şi scăderea costurilor operaţionale

Beneficiile previzionării volumelor necesare de marfă şi integrarea acestor informaţii în lanţul de aprovizionare sunt uriaşe. Retailerii moderni planifică procesul de reaprovizionare astfel încât să asigure permanent venituri prin existenţa produselor pe stoc dar să menţină stocurile la nivel minim pentru reducerea costurilor de aprovizionare.

SAP permite previzionarea vânzărilor şi planificarea reaprovizionării la nivel multi-dimensional prin algoritmi sofisticaţi şi informaţii centralizate şi analizate într-un mod unitar. Astfel, sistemul oferă acurateţe în planificare, maximizează veniturile prin asigurarea permanentă a produselor cerute la raft, reduce costurile de inventar prin asigurarea stocurilor optime funcţie de sezonalitate sau comportamentul de achiziţie al consumatorilor, automatizează lanţul de aprovizionare şi reduce costurile de transport prin optimizarea logisticii necesare. Poţi astfel previziona atât tendinţele în vânzări cât şi impactul lor în costurile şi frecvenţa reaprovizionărilor.

 

Beneficii
Creşte veniturile

Prin înţelegerea comportamentului de achiziţie şi a volumului necesar de marfă, produsul asigură permanent produsele dorite pe raft maximizând veniturile.

Reduce costurile operaţionale

Prin înţelegerea comportamentului de achiziţie şi a volumului necesar de marfă, produsul asigură stocurile minime necesare şi reducerea cheltuielilor de reaprovizionare.

Creşte satisfacţia clienţilor

Prin planificarea reaprovizionării şi urmărirea în timp real a operaţiunilor pentru a se asigura acurateţea datelor, sistemul contribuie la creşterea satisfacţiei clienţilor.

Principalele procese acoperite

Optimizaţi aprovizionarea prin sincronizarea inventarului cu previziuni corecte de vânzare

Automatizaţi şi simplificaţi integrarea informaţiilor despre estimările de vânzare cu necesarul de aprovizionare pentru a menţine un nivel optim de marfă în inventarul magazinelor sau la nivelul centrelor de distribuţie. Instrumentele avansate de analiză şi previzionare permit estimări corecte de vânzare, în timp ce funcţiile de reaprovizionare automată asigură nivelul stocurilor şi al inventarului în mod corespunzător. Sistemul permite realizarea de simulări sau crearea de comenzi de vânzare pe baza estimărilor de vânzare, a inventarului existent, a stocurilor aferente sau a costurilor logistice asociate astfel încât să fie eliminate variantele de supra-stocuri sau de lipsă stocuri.

Soluţii recomandate: SAP ERP, SAP Hana, SAP BI

Alocarea automată a inventarului de magazin

Puteţi planifica, coordona şi monitoriza alocarea inventarului de magazin, reducând dramatic efortul personalului cu poziţionarea mărfurilor pe rafturi. Sistemul permite implementarea de strategii eficiente de alocare şi optimizarea logisticii pentru construcţia inventarului funcţie de locul la raft unde se înregistrează cererea consumatorilor. Strategiile de alocare bazate pe indicatori de performanţă permit un grad ridicat de automatizare a procesului de alocare şi permite planificarea pentru o alocare eficientă a mărfurilor promoţionale, a mărfurilor de sezon, a mărfurilor din stocurile iniţiale (cu perioade mai mici de valabilitate în prezent), sau alocări de echilibrare a mărfurilor din magazin.

Datele din aplicaţiile analitice sunt perfect integrate cu operaţiunile logistice şi cu procesul decizional. Ai astfel la dispoziţie un instrument de alocare a inventarului extrem de flexibil, care poate răspunde rapid oricărei modificări în comportamentul de achiziţie, nivelului de comenzi actuale sau constrângerilor de logistică. Prin oferirea mărfurilor corecte în cantităţile corecte la locaţiile corecte, retailerii moderni pot elimina reducerile care nu sunt necesare, pot reduce costurile de inventar şi pot creşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor.

Soluţii recomandate: SAP ERP

Referinţe