Orchestrare omni-commerce


Optimizaţi procesele de achiziţie pe tipuri de consumatori, capturaţi informaţiile de vânzare prin toate canalele posibile, reduceţi costul vânzării şi creşteţi satisfacţia clienţilor.

Gestionaţi eficient preluarea comenzilor venite prin multiple canale de vânzări şi procesarea lor în back-office, simplificaţi preluarea informaţiilor relevante despre clienţi şi livrarea de informaţii despre produsele sau serviciile dorite, prin canalele dorite, în orice moment. Orchestrarea eficientă a comerţului multi-canal oferă toate premisele unei satisfacţii ridicate a clienţilor.

 

Beneficii
Creşte veniturile

Prin managementul centralizat al conţinutului de produs pe toate canalele de comunicare, produsul optimizează fiecare experienţă de interacţiune cu consumatorii şi creşte ratele de conversie.

Reduce costurile operaţionale

Prin optimizarea stocurilor şi scăderea costurilor de selecţie a produselor, prin optimizarea rutelor de livrare şi reducerea costurilor de transport, sistemul permite reducerea costurilor operaţionale.

Creşte satisfacţia clienţilor

Prin înţelegerea comportamentului consumatorilor şi afişarea de conţinut contextual, personalizat individual, sistemul creşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor.

Principalele procese acoperite

Centralizaţi toate informaţiile relevante, analizaţi, planificaţi şi previzionaţi toate activităţile de retail prin tehnologia in-memory.

SAP Customer Activity Repository este fundaţia pe care toate informaţiile relevante ale unui retailer sunt centralizate, analizate şi utilizate pentru rafinarea strategiilor moderne de promovare şi vânzare contextuală. Sistemul capturează în detaliu orice informaţie despre clienţi, indiferent de canalul de interacţiune, la cel mai granular nivel posibil, apoi aplică mecanisme avansate de analiză statistică şi algoritmi de previzionare. Rezultatele sunt folosite în toate aplicaţiile SAP destinate industriei de retail – de la aplicaţiile de planificare a cererilor, de optimizare a stocurilor,  de eficientizare a logisticii şi reducere a costurilor cu furnizorii, până la planificarea campaniilor de promoţii, ajustarea preţurilor şi stabilirea marjelor optime de profit. Tehnologia de bază, SAP Hana, permite procesarea volumelor mari de date în timp real, oferind răspunsuri rapide la orice tip de interogări vizavi de performanţa comercială sau comportamentul consumatorilor.

Selecţia articolelor şi prezentarea produselor se face astfel într-un mod contextual, funcţie de preferinţele individuale ale fiecărui consumator. Puteţi dezvolta promoţii personalizate, puteţi afişa produse complementare sau accesorii, puteţi derula campanii de loializare sau puteţi oferi cupoane de reduceri. Toate, pentru o creştere a veniturilor din prima achiziţie pe baza puterii de cumpărare şi a istoricului consumatorului, într-o experienţă de interacţiune fără precedent.

Soluţii recomandate: SAP Hana, SAP BI, SAP BO

Livraţi o experienţă unică de interacţiune cu clienţii indiferent de canalul de vânzare folosit

Captaţi, centralizaţi şi analizaţi informaţiile relevante ale fiecărei tranzacţii efectuate de fiecare client pe fiecare canal de vânzare pentru a înţelege preferinţe, nevoi sau dorinţe de achiziţie individuale. Profilaţi comportamentul individual de cumpărare şi planificaţi campanii contextuale de marketing pentru a afişa produsele, sortimentele, preţurile sau mesajele de promovare într-un mod individual, conform aşteptărilor clienţilor. Adaptaţi mesajele funcţie de canalele de comunicare pentru a fi relevante segmentelor ţintă de consumatori.

Soluţii recomandate: SAP hybris

Eficientizaţi preluarea comenzilor şi livrarea articolelor comandate prin automatizarea tuturor fluxurilor necesare

Automatizaţi şi simplificaţi toate fluxurile de lucru necesare satisfacerii comenzilor în comerţul electronic modern, indiferent de canalul prin care se recepţionează aceste comenzi. Toate comenzile sunt centralizate şi gestionate într-o singură consolă de management, ceea ce permite căutări rapide a mărfurilor comandate în magazin, în depozite sau la furnizori. Sistemul automatizează toate activităţile asociate comenzilor, cum ar fi livrări, transporturi, documente de transport şi livrare, printări de etichete sau coduri de bare. Comenzile on-line pot fi livrate la domiciuliu, la alte adrese specificate sau în magazin, sistemul alertând personalul din magazin pentru a fi pregătit cu livrarea articolelor necesare în ziua şi ora de livrare specificate.

Soluţii recomandate: SAP hybris Order Management

Referinţe