Omnichannel marketing


Promovaţi consistent, pe toate canalele, cu viteza şi precizia necesare conversiei oportunităţilor în venituri

Acceleraţi acţiunile de marketing prin creşterea colaborării între echipele interne sau exerne şi prin adopţia rapidă de instrumente specifice marketingului modern, multi-canal. Optimizaţi mixul de marketing în timp real pentru maximizarea profitului şi obţineţi vizibilitate asupra informaţiilor relevante, care vă pot ajuta în dezvoltarea unei strategii de piaţă puternice, coerente.

 

Beneficii
Creşte retenţia clienţilor

Prin programele  consistente şi personalizate de loializare derulate pe toate canalele de interacţiune.

Reduce costurile de marketing

Prin planificarea colaborativă a campaniilor de marketing şi reducerea timpului şi resurselor necesare.

Maximizează profitul

Prin ajustarea campaniilor de marketing funcţie de eficienţa canalelor de interacţiune şi rafinarea utilizării resurselor necesare.

Principalele procese acoperite

Aliniaţi eforturile şi coordonaţi eficient echipele pentru rezultate superioare

Folosiţi instrumente puternice pentru automatizarea şi optimizarea tuturor activităţilor de marketing, de la planificare şi bugetare până la execuţie şi evaluarea performanţelor. Puteţi proiecta campanii complexe de marketing, derulate pe canale alternative cu resurse distribuite, perfect coordonate şi aliniate strategiei generale de marketing a companiei. Funcţiile de bugetare permit urmărirea în timp real a execuţiei costurilor faţă de plan, funcţiile de planificare integrate cu calendarele de activităţi permit execuţia şi coordonarea simultană a campaniilor de marketing pentru maximizarea veniturilor. Toate acţiunile prevăzute sunt perfect adaptate operaţiunilor specifice retailului modern de tip multi-canal.

Soluţii recomandate: SAP hybris Marketing, SAP Project Management, SAP CRM

Abordaţi clienţii prin interacţiuni consistente în informaţii, coordonate şi sincronizate

Orchestraţi toate interacţiunile cu clienţii, prin toate canalele de interacţiune, într-o experienţă bogată în informaţii complementare, specifice fiecărui canal de comunicare. Puteţi automatiza valurile de comunicare în campaniile integrate de marketing, evaluând eficienţa canalelor folosite, a impactului sezonalităţii sau a evenimentelor sociale prin instrumente complexe de analiză a indicatorilor de performanţă specifici retailului. Sistemul permite segmentarea audienţei, construcţia dinamică a atributelor mesajelor funcţie de profilul individual al fiecărui client şi urmărirea în timp real a impactului campaniilor de marketing în influenţarea deciziei de achiziţie, indiferent de canalele preferate.

Soluţii recomandate: SAP hybris Marketing,  SAP CRM

Colaboraţi cu persoanele cheie pentru urgenta deciziile necesare execuţiei la timp a campaniilor de marketing

Creaţi fluxuri de lucru şi o atmosferă colaborativă între echipe diferite implicate în execuţia campaniilor de marketing, oferind participanţilor instrumente de transfer rapid de informaţii, dezvoltare colaborativă de materiale, aprobare în timp real în punctele cheie de decizie şi notificare automată la realizarea anumitor activităţi. Centralizaţi ideile şi comentariile pentru a elimina informaţiile duplicat sau redundante, reduceţi timpul de decizie şi îmbunătăţiţi productivitatea echipelor.

Soluţii recomandate: SAP hybris Marketing,  SAP CRM

Folosiţi informaţii despre client în timp real pentru a optimiza investiţiile în campanii omni-channel

Integraţi informaţiile relevante şi bazele de date cu instrumente avansate de cautare, filtrare, versionare şi dezvoltare de fluxuri de lucru. Oferiţi acces securizat la informaţii pe nivele de autoritate, funcţie de rolul în execuţia campaniilor de marketing sau de poziţia în structura organizaţiei. Distribuiţi informaţiile eficient, eliminând duplicarea lor.

Soluţii recomandate: SAP CRM

Transformaţi clienţii în ambasadorii brandului prin programe de loializare multi-canal

Creaţi programe personalizate de loializare, creşteţi loialitatea clienţilor prin stimulente şi recompense fără să micşoraţi preţurile. Oferiţi o experienţă deosebită, consistentă în toate programele de loializare, indiferent de canalul de interacţiune folosit. Includeţi partenerii de afaceri în programele de loializare pentru extinderea experienţei clienţilor. Capturaţi informaţii suplimentare despre comportamentul clienţilor în programele de loializare pentru rafinarea suplimentară a ofertelor şi maximizarea veniturilor.

Soluţii recomandate: SAP Customer Loyalty

Referinţe