Interacţiuni personalizate


Optimizaţi serviciile către clienţi prin personalizarea tuturor interacţiunilor şi preîntâmpinarea nevoilor de achiziţie

Informaţi clienţii, sugeraţi produse, recomandaţi accesorii sau articole complementare şi influenţaţi comportamentul de achiziţie în timp real pe toate canalele, în magazine on-line sau tradiţionale, folosind soluţiile SAP specifice sau aplicaţii mobile special proiectate. Combinaţi  informaţiile istorice, centralizate în bazele de date securizate, cu informaţii preluate în timp real de la punctele de vânzare pentru dezvoltarea de campanii inteligente de marketing contextual care să crească atât vânzările per tranzacţie cât şi satisfacţia clienţilor.

 

Beneficii
Creşte veniturile

Prin campaniile contextuale de marketing şi atragerea clienţilor spre produse conforme nevoilor lor, sistemul maximizează veniturile şi valoarea coşurilor de cumpărături.

Creşte loialitatea clienţilor

Prin colectarea şi interpretarea informaţiilor în procesul de achiziţie, se pot dezvolta programe personalizate de loializare cu impact în maximizarea veniturilor.

Creşte satisfacţia clienţilor

Prin înţelegerea comportamentului consumatorilor şi afişarea de conţinut contextual, personalizat individual, sistemul creşte satisfacţia şi loialitatea clienţilor.

Principalele procese acoperite

Folosiţi date istorice şi analize comportamentale pentru experienţe personalizate de cumpărare

În retail-ul modern, afişarea aceluiaşi conţinut asociat unui produs către toţi consumatorii poate crea o experienţă neplăcută, cu impact negativ în volumul comenzilor, satisfacţia cumpărătorilor şi chiar în volumul de trafic al magazinelor. Instrumentele de personalizare Hybris B2C Commerce permit segmentarea consumatorilor, crearea de reguli şi planificarea de acţiuni de afişare pentru o prezentare personalizată pe anumite segmente de consumatori. Poţi promova atât cele mai vândute produse cât şi produse de nişă, funcţie de atribute şi preferinţe ale consumatorilor. Sistemul nu foloseşte doar date istorice de cumpărături ci şi mecanisme avansate de analiză comportamentală pentru a identifica de exemplu când un cumpărător este în căutare de mâncare sau a unui cadou pentru prieteni.

Soluţii recomandate: SAP hybris

Transformaţi clienţii în ambasadorii brandului prin programe de loializare multi-canal

Creaţi programe personalizate de loializare, creşteţi loialitatea clienţilor prin stimulente şi recompense fără să micşoraţi preţurile. Oferiţi o experienţă deosebită, consistentă în toate programele de loializare, indiferent de canalul de interacţiune folosit. Includeţi partenerii de afaceri în programele de loializare pentru extinderea experienţei clienţilor. Capturaţi informaţii suplimentare despre comportamentul clienţilor în programele de loializare pentru rafinarea suplimentară a ofertelor şi maximizarea veniturilor.

Soluţii recomandate: SAP Customer Loyalty

Maximizaţi veniturile prin afişarea conţinutului în funcţie de locul, momentul şi motivul pentru care un client se află în on-line

Inventator al termenilor “marketing contextual” sau “omnichannel commerce”, SAP hybris duce interacţiunea on-line cu clienţii la un nou nivel. Puteţi afişa conţinut contextual, funcţie nu doar de cine este clientul, ci funcţie de ce face clientul. Marketingul contextual modern permite deja retailerilor care privesc spre viitor canale unice de interacţiune cu consumatorii prin intermediul dispozitivelor mobile, dispozitivelor purtabile (wearables) sau a oricăror obiecte conectate la internet (IoT), maximizând veniturile şi oferind o experienţă unică de interacţiune cu produsele şi serviciile oferite.

Soluţii recomandate: SAP hybris

Realizaţi o poziţionare corectă de brand prin campanii în mediile sociale şi canale alternative on-line

Ascultaţi, interacţionaţi şi răspundeţi rapid oricăror comentarii, opinii, cereri, nevoi exprimate de potenţiali clienţi în mediile sociale sau canalele alternative on-line. Folosiţi informaţii relevante în dezvoltarea de campanii de marketing pe reţele sociale care să adreseze personalităţi specifice ale clienţilor, cât şi ale potenţialilor clienţi cu acelaşi profil de personalitate.

Soluţii recomandate: SAP hybris

Depăşiţi aşteptările clienţilor printr-o experienţă unică de interacţiune pe toate canalele de comunicare

Creşteţi satisfacţia şi loialitatea clienţilor prin interacţiuni coerente, complementare prin canale diverse de comunicare, pentru a satisface exigenţele celor mai pretenţioşi clienţi. Dezvoltaţi o cultură superioară de servicii prin livrarea excelenţei în toate punctele de interacţiune cu clienţii, prin toate canalele posibile.

Soluţii recomandate: SAP Managementul serviciilor, SAP Hana, SAP hybris

Referinţe