Comerţ digital şi tradiţional


Dezvoltaţi o imagine unitară de brand în magazinele on-line şi tradiţionale

Gestionaţi eficient întreaga experienţă de cumpărare, atât în mediul on-line cât şi în magazinele tradiţionale prin automatizarea proceselor end-to-end, de la prima interacţiune cu clientul şi până la finalizarea tranzacţiei.

 

Beneficii
Creşte veniturile

Prin afişarea contextuală a produselor căutate, prin oferirea de articole complementare sau accesorii, sistemul creşte valoarea coşului de cumpărături într-o experienţă unică de cumpărare.

Reduce ciclul de vânzare

Ajutând clienţii să găsească rapid produsele şi serviciile căutate prin aplicaţii on-line sau extensii mobile, sistemul reduce costurile operaţionale şi creşte satisfacţia clienţilor.

Creşte loialitatea clienţilor

Prin programe de loializare, campanii de reduceri sau promoţii sezoniere derulate în canalele sociale relevante pentru clienţi, sistemul creşte loialitatea consumatorilor.

Principalele procese acoperite

Atrageţi şi loializaţi clienţi prin soluţii software şi tehnici moderne de comerţ digital

Permiteţi consumatorilor să găsească rapid produse, să înţeleagă imediat utilitatea şi diferenţele competitive pentru a achiziţiona pe loc. În acelaşi timp, un sistem performant de comerţ electronic trebuie să permită comercianţilor să urmărească eficient şi să unifice toate interacţiunile cu consumatorii pe toate categoriile de produse, servicii, branduri, geografii şi canale de comunicare. SAP hybris este platforma numărul 1 în lume pentru că satisface prin excelenţă ambele cerinţe.

Soluţii recomandate: SAP hybris

Extindeţi operaţiunile de comerţ electronic prin aplicaţii mobile

Folosiţi-vă de explozia dispozitivelor mobile pentru a crea un canal puternic şi personalizat de comunicare şi promovare contextuală. Armonizaţi campaniile de marketing şi poziţionarea brandului prin interfeţe prietenoase şi aplicaţii native, adaptate tuturor sistemelor de operare – Android, IOs sau Windows Mobile. Utilizaţi coduri de baze sau funcţionalităţi de plată mobilă (tip mobile wallet) pentru a creşte oportunităţile de vânzare şi pentru a maximiza veniturile.

Soluţii recomandate: SAP Mobile

Automatizaţi şi simplificaţi procesul de returnare pentru a creşte satisfacţia clienţilor

Reduceţi costurile de suport şi încărcarea serviciului clienţi prin automatizarea procesului de retururi. Sistemul permite urmărirea cauzelor de retur, oferirea de informaţii relevante pentru scăderea nivelului de retururi, reduce documentaţia aferentă şi elimină interacţiunile cu clienţii prin portaluri self-service. Prin integrarea cu procesele financiare şi logistice poţi gestiona eficient întregul proces de retur, cum ar fi eliberarea documentaţiei şi autorizaţiilor de retur, anularea sau refacerea de facturi, eliberarea de certificate de garanţie şi inspecţii de calitate la nivelul depozitelor.

Soluţii recomandate: SAP ERP, SAP CRM

Referinţe