SFA Vânzări


Aplicația SAP SFA este primul produs de acest gen dezvoltat pe platforma mobilă SAP, fiind disponibil pentru modulul preluare comenzi. Aplicația eficientizează activitatea agenţilor de vânzări prin acces rapid, din orice loc, la toate informaţiile relevante procesului de vânzare!

Aplicaţia mobilă sales force automation (SFA) oferă agenţilor de vânzări acces în timp real la informații cheie despre produse, oferte, preţuri sau orice alte informaţii relevante. Aceştia vor putea astfel plasa comenzi imediat, din orice loc, vor putea vizualiza stocurile produselor, vor putea verifica statusul comenzilor și vor afla rapid informații suplimentare despre clienți.

 

Beneficii
Eficientizează fluxul de lucru

Prin automatizarea și accesul în timp real la date specifice forței de vânzări, aplicaţia permite reducerea ciclului de vânzare, acoperirea unui număr mai mare de clienţi şi implicit creşterea eficienţei procesului.

Creşte eficienţa agenţilor

Prin integrarea cu sistemul back-office şi afişarea tuturor informaţilor relevante direct la client, aplicaţia devine un instrument extrem de important în eficientizarea procesului de vânzare.

Reduce riscurile financiare

Prin controlul în timp real a soldurilor clienţilor şi a facturilor neplătite se pot introduce criterii suplimentare în negociere cum ar fi scăderea termenelor de plată sau mărirea avansului.

Funcționalități principale

Aplicația SFA dezvoltată pe platforma SAP este integrată nativ cu SAP ERP, rezolvând astfel o mare problemă pe care clienții SAP o aveau la integrararea ERP cu diverse alte aplicații mobile SFA.

Aplicaţia afişează portofoliul de clienţi împreună cu toate informaţiile referitoare la aceştia: date de contact, istoricul comenzilor, informaţii comerciale (depășiri și limita de credit, volumul vânzărilor, termenele de plată, discount-ul contractual, etc). În plus, informaţiile sunt actualizate periodic pentru a asigura acurateţea datelor şi eliminarea oricăror diferenţe cu informaţiile din back-office.

Prezentarea catalogului de produse/ articole prin sincronizarea cu back-office-ul ca instrument de marketing oferă agenţilor de vânzări informaţii extinse despre produse. Aplicaţia va gestiona și va încărca periodic lista de produse și prețuri, baza de date clienți și puncte de lucru aferente.

De asemenea, aplicația SAP SFA prezintă funționalități de sortare și filtrare a produselor, cu o viteză de calcul foarte mare.

Aplicaţia permite stabilirea unei limite de credit pentru  fiecare client în parte, cu avertizare acesteia înainte sau în timpul preluării comenzilor. Încărcare periodică a limitelor de credit se realizează securizat, pe combinația cod de companie/client.

Comenzile se pot introduce offline sau online cu rezervarea automată a stocului. Pe baza istoricului clientului, aplicaţia poate realiza automat un top al celor mai vândute produse.

Utilizat de către