Funcționalități principale

Aplicația SFA dezvoltată pe platforma SAP este integrată nativ cu SAP ERP, rezolvând astfel o mare problemă pe care clienții SAP o aveau la integrararea ERP cu diverse alte aplicații mobile SFA.

Aplicaţia afişează portofoliul de clienţi împreună cu toate informaţiile referitoare la aceştia: date de contact, istoricul comenzilor, informaţii comerciale (depășiri și limita de credit, volumul vânzărilor, termenele de plată, discount-ul contractual, etc). În plus, informaţiile sunt actualizate periodic pentru a asigura acurateţea datelor şi eliminarea oricăror diferenţe cu informaţiile din back-office.

Prezentarea catalogului de produse/ articole prin sincronizarea cu back-office-ul ca instrument de marketing oferă agenţilor de vânzări informaţii extinse despre produse. Aplicaţia va gestiona și va încărca periodic lista de produse și prețuri, baza de date clienți și puncte de lucru aferente.

De asemenea, aplicația SAP SFA prezintă funționalități de sortare și filtrare a produselor, cu o viteză de calcul foarte mare.

Aplicaţia permite stabilirea unei limite de credit pentru  fiecare client în parte, cu avertizare acesteia înainte sau în timpul preluării comenzilor. Încărcare periodică a limitelor de credit se realizează securizat, pe combinația cod de companie/client.

Comenzile se pot introduce offline sau online cu rezervarea automată a stocului. Pe baza istoricului clientului, aplicaţia poate realiza automat un top al celor mai vândute produse.

Utilizat de către