Funcționalități principale

Ofertele pot fi simulate și prezentate către client offline sau online prin instrumente integrate de calcul automat a cotațiilor.

Aplicaţia permite prezentarea catalogului de produse/ articole prin sincronizarea cu back-office-ul ca instrument marketing. Astfel, agentul de asigurări poate extrage orice informaţie extinsă despre produse, poate realiza comparative pe loc şi poate înţelege mai uşor nevoia de produs a cumpărătorului.

Aplicația permite asiguratorilor să emita polițe de asigurări pe loc prin completarea rapidă a formularelor specifice.

Aplicația permite deschiderea dosarelor de daune și încărcarea de documentație specifică acestora direct de pe dispozitivele mobile sub forma de fotografii.

Aplicaţia urmărește realizarea vizitelor planificate pentru fiecare agent, oferind informaţii despre traseu, timp consumat în fiecare vizită şi putând calcula ulterior eficienţa pe fiecare agent de asigurare.

Aplicaţia afişează un tablou de bord bogat în informaţii, modern,  care conţine toate informațiile despre polițele și dosarele de daune emise sau în curs de aprobare. Astfel, managementul poate evalua în timp real performanţa agentului de asigurări şi nivelul de realizat a indicatorilor de performanţă.

Toate informaţiile de pe teren sunt sincronizate cu informaţiile din back-office, eliminându-se orice posibilitate de informaţii duplicat sau erori de date.