Funcționalități principale

Autentificarea agentului de vânzări se face pe baza unui cod unic cu acces la profilul său.

Agenții vor putea face comparații cu colegii lor în materie de vânzări generate, feedback colectat, nr clienti abordati, etc.

Catalogul de produse permite afișarea ierarhiei de produse și a promoțiilor specifice per produs/nivel din ierarhie, navigare către detaliile produselor (funcționalități, poze și video despre produs, specificații tehnice, feedback clienți, link site producător, link google, documente tehnice, informații disponibilitate stoc, produse recomandate din aceași gamă).

Cu ajutorul funcției de cautare si filtrare, dupa diverse atribute, se va putea găși produsul care să satisfacă nevoile și cerințele clientului.

Aplicația va permite realizarea comparațiilor între două produse din catalog.

Agentul va putea recomanda produsele Best Seller din aceasi categorie de pret (cel mai bine vândut produs cu cele mai puține retururi).

Agentul de vânzări va putea vizualiza și propune către client promoțiile active în acel interval de timp.

În urma scanării cardului de fidelitate agentul din magazin va avea acces la informatii despre clientul cu care interacționează (date identificare, detalii istoric cumparaturi, feedback, etc.)

Aplicația conține o serie de formulare de feedback foarte ușor de completat de către agentul de vânzări ca urmare a interacțiunii cu clienții din magazin.

Permite identificarea unui produs în catalogul de produse prin scanarea codului său de bare.

Permite conexiunea cu alte echipamente din magazine (ex televizoare, monitoare).

Prin intermediul aplicației se pot face rezervări în stoc pentru produsele ce urmează a fi achiziționate de către clienți.