Order Management


Eficientizaţi preluarea comenzilor şi livrarea articolelor comandate prin automatizarea tuturor fluxurilor necesare

Hybris Order Management permite automatizarea şi simplificarea tuturor fluxurilor de lucru necesare satisfacerii comenzilor în comerţul electronic modern, indiferent de canalul prin care se recepţionează aceste comenzi. Toate comenzile sunt centralizate şi gestionate într-o singură consolă de management, ceea ce permite căutări rapide a mărfurilor comandate în magazin, în depozite sau la furnizori. Sistemul automatizează toate activităţile asociate comenzilor, cum ar fi livrări, transporturi, documente de transport şi livrare, printări de etichete sau coduri de bare. Comenzile on-line pot fi livrate la domiciliu, la alte adrese specificate sau în magazin, sistemul alertând personalul din magazin pentru a fi pregătit cu livrarea articolelor necesare în ziua şi ora de livrare specificate.

 

Beneficii
Reduce costurile operaţionale

Prin optimizarea stocurilor şi scăderea costurilor de selecţie a produselor, prin optimizarea rutelor de livrare şi reducerea costurilor de transport, sistemul permite reducerea costurilor operaţionale.

Micşorează riscurile

Prin direcţionarea comenzilor on-line spre depozite cu rulaj scăzut de marfă sau cu stocuri excesive, sistemul maximizează profitul operaţional.

Creşte satisfacţia clienţilor

Reduce abandonul coşurilor de cumpărături on-line şi timpul de livrare prin expedierea  produselor care nu sunt pe stoc în depozite direct din inventarul magazinelor.

Principalele procese acoperite

Sistemul oferă o puternică gestiune de inventar în toată reţeaua de magazine, oferind o mapare rapidă şi transparentă a tuturor mărfurilor, comenzilor şi stărilor de stocuri (în valoare absolută sau procentaj) pentru a elimina supravânzările. Se pot identifica imediat stocurile disponibile dintr-o singură locaţie, din mai multe locaţii sau global.

Modulul automatizează comenzile şi completează fluxurile de lucru oferind control în toate punctele cheie şi notificând imediat evenimentele care ies din parametrii prestabiliţi. Poţi oricând specifica din ce locaţie vor fi expediate mărfurile comandate şi poţi aloca articolele pe loturi pentru a stabili cu exactitate ce articol, când şi din ce locaţie părăseşte depozitul. Mai mult, pentru a creşte viteza de livrare şi satisfacţia clienţilor, sistemul permite livrările direct din inventarul magazinelor, în cazul în care stocurile din depozite nu sunt suficiente pentru a satisface comenzile.

Modulul permite o flexibilitate ridicată în strategiile de livrare, cum ar fi minimizarea transporturilor de livrare prin optimizarea conţinutului pachetelor şi a surselor de aprovizionare, livrarea din cea mai apropiată sursă, automatizarea ridicării, împachetării şi etichetării articolelor. Fiecare comandă poate fi urmărită de la recepţionare până la livrare prin toţi paşii de procesare. Sistemul permite anularea unei comenzi înaintea unui termen limită de anulare, anularea livrării anumitor articole din cadrul unei comenzi, gestiunea completă a retururilor. În cazul livrărilor recurente, sistemul include funcţii avansate de planificare a reînnoirii stocurilor funcţie de volumul istoric al comenzilor, sezonalitate sau diverşi factori prestabiliţi.

Modulul include funcţionalităţi avansate de control anti-fraudă, acces la consolă funcţie de roluri şi drepturi de acces predefinite, integrare cu sisteme terţe de securizare a mecanismelor de comerţ electronic.

DESCOPERĂ PUTEREA SOLUŢIILOR SAP HYBRIS
White Paper
Hybris Order Management

De ce Hybris Order Management? Ce beneficii oferă? Ce probleme rezolvă?

 

Descarca
Analyst Report
Omnichannel Order Management

Descoperiţi de ce Forrester poziţionează Hybris ca leader în managementul comenzilor multi-canal

Descarca
Video
Omnicommerce with Hybris

Descoperiţi cum Hybris vă susţine în crearea unor interacţiuni cu clienţii relevante, de neuitat

Descarca