B2C Commerce


Identificaţi şi generaţi oportunităţi cuantificabile de vânzare prin acţiuni eficiente de marketing

Hybris B2C Commerce oferă consumatorilor o experienţă consistentă şi productivă în toate punctele de cumpărare, comandă sau returnare, indiferent dacă interacţiunile se fac în magazine, on-line, prin telefon sau prin dispozitive mobile. Modulul oferă toate instrumentele necesare creşterii veniturilor şi eficienţei tranzacţiilor, dar şi posibilităţi avansate de retenţie şi loializare a clienţilor, într-o platformă simplă, flexibilă, uşor de configurat şi intuitivă în utilizare.

Cheia unui sistem performant de eCommerce este să permită consumatorilor să găsească rapid produse, să înţeleagă imediat utilitatea şi diferenţele competitive şi să permită achiziţia pe loc. În acelaşi timp, un sistem performant  eCommerce trebuie să permită comercianţilor să urmărească eficient şi să unifice toate interacţiunile cu consumatorii pe toate categoriile de produse, serivicii, branduri, geografii şi canale de comunicare. Hybris B2C Commerce este platforma numărul 1 în lume pentru că satisface prin excelenţă ambele cerinţe.

 

Beneficii
Creşte ratele de conversie

Prin managementul centralizat al conţinutului de produs pe toate canalele de comunicare, produsul optimizează fiecare experienţă de interacţiune cu consumatorii şi creşte ratele de conversie.

Creşte loialitatea clienţilor

Prin înţelegerea dorinţelor individuale a consumatorilor şi prin automatizarea creării de sub-site-uri tip “boutique” cu produsele adaptate acestor nevoi, depăşiţi aşteptările clienţilor şi maximizaţi veniturile.

Reduce costurile operaţionale

Procesarea comenzilor plasate prin canale diferite este laborioasă şi consumatoare de timp. Gestiunea şi procesarea centralizată a comenzilor reduce dramatic costurile operaţionale.

Există reduceri masive de costuri utilizând un sistem unic de management al comenzilor pe plan global, un sistem unic de gestiune a conţinutului şi un sistem unic de e-commerce. Hybris ne-a oferit toate astea într-un singur produs.

Valerie Hoecke, VP Digital Experience & Commerce at Benefit Cosmetics

Principalele procese acoperite

Acceleraţi dezvoltarea afacerii printr-o abordare radicală a activităţilor de comerţ electronic

  • Creşte viteza de dezvoltare prin posibilităţi de multi-site-uri internaţionale care permit intrarea rapidă cu noi produse pe noi segmente, pieţe sau zone geografice.
  • Creşte veniturile şi maximizează profitul prin sincronizarea procesării comenzilor prin toate canalele de interacţiune cu consumatorii
  • Permite livrări globale prin funcţionalităţi gen “click and collect”, livrări parţiale, transporturi multi-depozit şi gestiunea retururilor.
  • Creşte eficienţa centrelor de suport clienţi oferind agenţilor de suport o imagine unitară, completă a clienţilor, comenzilor şi livrărilor.

Maximizaţi eficienţa campaniilor de marketing şi creşteţi veniturile prin instrumente moderne de promovare şi vânzare

  • Creşte valoarea medie a comenzilor prin selecţii personalizate de produse, recomandări şi promoţii
  • Foloseşte funcţionalităţi de comunicare socială pentru a dezvolta un dialog cu consumatorii, pentru a genera trafic şi pentru a crea noi oportunităţi de vânzare
  • Permite dezvoltarea de conţinut personalizat şi targetat funcţie de caracteristicile şi comportamentul consumatorilor, dar şi prin segmentări complexe de piaţă.
  • Accelerează introducerea noilor produse pe piaţă şi reduce costurile operaţionale printr-o platformă completă de management de conţinut.
  • Creşte traficul on-line prin instrumente avansate de optimizare a motoarelor de căutare, integrate în soluţie.

Creaţi o experienţă bogată de interacţiune între produse şi consumatori

  • Creşte impactul vizual şi asigură o poziţionare corectă a produselor în spaţiile de prezentare (la raft sau în cadrul paginilor web) funcţie de ariile de interes ale consumatorilor şi istoricului de căutare sau cumpărare.
  • Suportă campaniile integrate de marketing şi gestionează simultan multiple site-uri web printr-o platformă integrată de content management.
  • Îmbogăţeşte descrierile de produse şi crează interacţiune cu consumatorii prin instrumente avansate de dezvoltare a conţinutului în corelaţie cu nevoile şi dorinţele consumatorilor.
  • Îmbunătăţeşte ratele de conversie prin instrumente puternice de căutare şi filtrare avansată, comparative între produse şi pagini de aterizare dinamice.

 

 

Folosiţi date istorice şi analize comportamentale pentru experienţe personalizate de cumpărare

În retailul modern, afişarea aceluiaşi conţinut asociat unui produs către toţi consumatorii poate crea o experienţă neplăcută, cu impact negativ în volumul comenzilor, satisfacţia cumpărătorilor şi chiar în volumul de trafic al magazinelor. Instrumentele de personalizare Hybris B2C Commerce permit segmentarea consumatorilor, crearea de reguli şi planificarea de acţiuni de afişare pentru o prezentare personalizată pe anumite segmente de consumatori. Poţi promova atât cele mai vândute produse cât şi produse de nişă, funcţie de atribute şi preferinţe ale consumatorilor. Sistemul nu foloseşte doar date istorice de cumpărături ci şi mecanisme avansate de analiză comportamentală pentru a identifica de exemplu când un cumpărător este în căutare de mâncare sau un cadou pentru prieteni.

 

Reduceţi costurile operaţionale şi activităţile redundante pentru campanii eficiente de marketing

Hybris B2C Commerce oferă utilizatorilor un instrument de promovare şi publicare intitiv care permite gestiunea simultană a informaţiilor relevante pe o varietate de canale – on-line, dispozitive mobile, aplicaţii Internet – printr-o interfaţă unică, extrem de uşor de folosit. Conţinutul poate fi afişat dinamic sau refolosit în orice tip de campanie de comunicare – în magazine virtuale, site-uri web, site-uri mobile, reţele sociale, print-uri, cataloage sau în punctele reale de vânzare.

Asiguraţi o performanţă unică în medii de tranzacţionare intense, cu volume mari de date

  • Permite integrare uşoară şi dezvoltare utilizând standardele arhitecturii SOA.
  • Optimizarea pentru medii virtualizate sau utilizarea în cloud permite implementări rapide şi flexibile.
  • Cea mai robustă scalabilitate şi performanţă din lume asigură o performanţă unică în medii de tranzacţionare intensă, cu volume mari de date. Arhitectura Hybris este modelul la care aspiră toate soluţiile eCommerce puternice din lume.
DESCOPERĂ PUTEREA SOLUŢIILOR SAP HYBRIS
White Paper
hybris B2C Commerce

De ce hybris B2C Commerce? Ce probleme rezolvă?

 

Descarca
Data Sheet
B2C Commerce from hybris

Descoperiţi beneficiile hybris în comerţul B2C

 

Descarca
Data Sheet
Retail Solutions from hybris

Descoperiţi beneficiile hybris în retail

 

Descarca
Data Sheet
Telecom Solutons from hybris

Descoperiţi beneficiile hybris în telecom

 

Descarca