Vânzări


Maximizaţi eficienţa forţei de vânzare prin reducerea ciclului de vânzare şi automatizarea proceselor specifice

Modulul Vânzări automatizează şi simplifică procesele de vânzări, eficientizează activitatea agenţilor de vânzări, oferă informaţiile necesare închiderii cu succes a contractelor şi maximizează productivitatea în atragerea, creşterea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii. Modulul centralizează toate informaţiile istorice relevante, monitorizează eficienţa planurilor teritoriale şi alocarea echilibrată a conturilor în forţa de vânzare, optimizează încărcarea agenţilor şi oferă previzionări pe fiecare canal de vânzare în parte.

Modulul Vânzări este perfect integrat cu modulele  Marketing şi Servicii, oferind companiei un proces unitar şi consistent de interacţiune cu clienţii, simplu de accesat şi utilizat.

 

Beneficii
Creşte eficienţa echipei de vânzare

Prin utilizarea indicatorilor de performanţă financiară şi non-financiară şi prin funcţionalităţi de gamification, modulul asigură o creştere dramatică a motivării şi implicării forţei de vânzare.

Scade ciclul de vânzare

Prin centralizarea tuturor informaţiilor pe dispozitive mobile în orice moment, din orice loc şi prin urmărirea executării procesului de vânzare, sistemul eficientizează activitatea şi reduce ciclul de vânzare.

Maximizează profitul operaţional

Prin optimizarea eforturilor de vânzare şi încărcarea echilibrată a forţei de vânzare se asigură maximul de rezultate cu minim de efort, tradus în maximizarea profitului operaţional.

Principalele procese acoperite

Descoperiţi puterea simplităţii

Toate informaţiile relevante sunt centralizate şi afişate într-o interfaţă colaborativă socială, uşor de înţeles şi utilizat, accesibilă pe baza drepturilor de acces predefinite. Actualizarea în timp real a informaţiilor relevante despre clienţi şi notificările automate către agenţi sau grupuri predefinite de agenţi oferă viteză de reacţie şi agilitate în decizii.

Automatizează şi simplifică fluxurile de lucru, conform proceselor specifice fiecărei organizaţii, indiferent de dimensiune sau natura business-ului.

Modulul automatizează toate interacţiunile cu clienţii, planificând evenimente şi înregistrând execuţia şi rezultatul evenimentelor planificate. Toate documentele asociate evenimentelor sunt versionate şi gestionate centralizat, existând posibilitatea lucrului colaborativ între echipe sau departamente diferite de vânzări în cicluri de vânzare complexe pe conturi strategice cu prezenţă în mai multe regiuni. Astfel, oferte comerciale, preţuri, politici locale de discount-uri, demonstraţii, negocieri, contracte, anexe – sunt accesibile rapid de către echipele implicate. Informaţii relevante despre concurenţă, istoricul conturilor pierdute sau câştigate în faţa competitorilor specifici şi a motivelor, oferă agenţilor de vânzări un instrument puternic de creştere a ratei de succes. În final, rapoarte complexe şi tablouri de board oferă informaţii cheie despre eficienţa procesului de vânzări şi elementele care necesită atenţie pentru îmbunătăţirea procesului de vânzare.

Accesează instant liste de produse, preţuri, discount-uri, cotaţii sau oferte comerciale

Modulul se integrează nativ cu SAP ERP, dar poate fi integrat rapid cu orice alt sistem de tip ERP. Poţi astfel accesa direct din sistem orice informaţie despre un client, fără să pierzi timp preţios.

Foloseşte puterea echipei şi a prietenilor pentru creşterea ratei de succes în vânzări

Instrumentele colaborative permit culegerea de informaţii relevante despre un potenţial client din echipa proprie de vânzari sau de la prieteni, prin intermediul reţelelor sociale sau grupurilor profesionale. Poţi afla nevoi specifice, intenţii de achiziţie, strategii de dezvoltare sau informaţii despre influenţatori de decizie simplu şi rapid, chiar în drum spre client.

Construieşte tablouri de bord şi urmăreşte indicatorii de performanţă relevanţi

Modulul oferă o serie de rapoarte standard privind evoluţia vânzărilor pe perioade de timp, comparative cu perioade anterioare şi faţă de obiective, analiza ciclurilor de vânzare pe produse, agenţi, echipe sau departamente, rapoarte de conturi câştigate sau pierdute. Se  pot dezvolta suplimentar tablouri de board personalizate, prin care  se urmăresc indicatorii de performanţă financiari sau non-financiari relevanţi. Astfel, numărul de clienţi noi, valorile medii per tranzacţie, vânzările pe segmente de piaţă sau industrii, vânzările pe regiuni geografice, analize pe tipuri de vânzare (directă/indirectă, on-line sau off-line) sau de piaţă (privată/publică) – practic orice indicator relevant poate fi monitorizat şi afişat într-o tablou de bord modern, simplu de înţeles. Integrarea cu dispozitivele mobile permite accesarea acestor informaţii în orice moment, din orice loc, oferind agilitate şi suport în procesul de decizie.

Orchestrează politici globale de marketing prin cel mai avansat sistem omni-channel

SAP CRM oferă extensii pe dispozitive mobile, indiferent de sistemul de operare (iOS, Android, Windows), oferind aceleaşi beneficii echipelor de teren. Integrarea cu MS Outlook permite folosirea calendarului cu care eşti obişnuit pentru planificarea telefoanelor sau vizitelor la clienţi.

 

DESCOPERĂ PUTEREA SOLUŢIILOR SAP
Video
Engage Customers with Win Deals

Descoperiţi impactul îmbunătăţirii interacţiunilor cu clienţii în creşterea loialităţii şi satisfacţiei lor.

 

Descarca
Case Study
Salvatore Ferragamo

Aflaţi în 3 minute cum Salvatore Ferragamo, unul dintre  branduri de lux globale, îşi derulează afacerea prin SAP CRM.

Descarca
Market Research
Forrester Report: CRM 2015

Forrester, unul din liderii globali în cercetare de piaţă, explică de ce SAP CRM are o poziţie dominantă în piaţa soluţiilor CRM.

 

Descarca
Data Sheet
Customer Engagement

Descoperiţi impactul în creşterea loialităţii  clienţilor prin crearea de interacţiuni relevante prin toate canalele.

 

Descarca