Marketing


Identificaţi şi generaţi oportunităţi cuantificabile de vânzare prin acţiuni eficiente de marketing

Modulul Marketing automatizează şi simplifică planificarea şi execuţia tuturor activităţilor de marketing pentru a genera oportunităţi calificate de vânzări, dar şi pentru a evalua eficienţa canalelor de marketing. Modulul joacă un rol strategic în influenţarea deciziilor de achiziţie prin canale alternative de comunicare şi în eficientizarea costurilor de marketing pe cele mai profitabile canale de comunicare.

Modulul Marketing este perfect integrat cu modulele Vânzări şi Servicii, oferind companiei o perspectivă unitară şi corectă asupra aşteptărilor clienţilor şi evoluţiei nevoilor pieţei.

 

Beneficii
Creşte eficienţa campaniilor de marketing

Prin indicatori de performanţă pe fiecare acţiune de marketing şi prin analiza impactului în vânzări, sistemul evidenţiază canalele cele mai eficiente de marketing.

Creşte oportunităţile de vânzare

Prin ascultarea activă a preferinţelor clienţilor în reţele sociale, modulul identifică tendinţe de piaţă şi oferă informaţii relevante în construcţia unui mix corect de produs.

Susţine poziţionarea corectă de brand

Prin orchestrarea campaniilor de marketing şi dezvoltarea unei experienţe unice de interacţiune cu clienţii, modulul susţine o poziţionare corectă în percepţia consumatorilor.

Principalele procese acoperite

Centralizează toate informaţiile necesare executării eficiente a campaniilor integrate de marketing

Modulul importă, centralizează şi administrează eficient toate datele necesare procesului de marketare. Prin interogări sau filtrări avansate se pot obţine instantaneu informaţii relevante despre segmentele de piaţă ţintă. Astfel, pot fi generate rapid liste de prospecţi care pot fi partajate sau exportate în formate multiple pentru campanii de direct mailing în bloc sau personalizate.

Automatizează toate procesele repetitive din cadrul campaniilor de marketing, eliminând activităţile redundante, consumatoare de timp

Modulul planifică toate activităţile asociate campaniilor de marketing, precum şi obiectivele, bugetele, responsabilii şi resursele aferente. Fiecare campanie de marketing are asociate liste de preţuri, discount-uri, oferte speciale, cataloage de produse. Prin utilizarea de şabloane şi fluxuri de lucru predefinite, prin gestiunea tuturor documentelor şi colateralelor de marketing asociate, modulul reduce dramatic activităţile redundante, consumatoare de timp, pe care le presupun campaniile complexe de marketing.

Înţelege dorinţele şi preferinţele potenţialilor clienţi

Modulul poate asculta grupuri profesionale, reţele sociale sau grupuri de interes pentru a identifica nevoi, tendinţe, preferinţe precum şi percepţii referitoare la produsele sau serviciile companiei. Prin centralizarea şi diseminarea volumelor mari de date, aveţi la dispoziţie informaţii cheie pentru creşterea vânzărilor printr-o poziţionare corectă a mixului de marketing.

Creşte productivitatea prin automatizarea fluxurilor de lucru

Modulul permite configurarea fluxurilor de lucru complexe, ramificate, corespunzătoare celor mai complexe campanii integrate de marketing. Activităţile pot fi alocate automat către cele mai indicate resurse, aprobările fiind accelerate prin notificări predefinite către responsabilii de bugete sau de diverse activităţi din cadrul campaniilor. Punctele cheie pot fi monitorizate în timp real cu ajutorul tablourilor de bord. Astfel, modulul îmbunătăţeşte colaborarea, simplifică comunicarea şi creşte productivitatea şi eficienţa echipelor de marketing.

Selectează cele mai eficiente canale de promovare sau generare de oportunităţi de vânzări

Modulul de Marketing urmăreşte eficienţa fiecărei campanii de marketing, prin corelarea indicatorilor de performanţă specifici. Astfel, poţi selecta canalele care produc cel mai mult cu minim de efort financiar sau operaţional, poţi urmări în timp real gradul de realizare al obiectivelor cheie prin analize de detaliu pe fiecare obiectiv, poţi identifica modificări în tendinţele de piaţă sau schimbări în nevoile consumatorilor.

Orchestrează politici globale de marketing prin cel mai avansat sistem omni-channel

Modulul consolidează şi centralizează toate informaţiile relevante din toate canalele de marketing. Toate punctele de interacţiune cu clienţii şi toate procesele de tranzacţionare sunt unificate într-o platformă unică de comunicare şi vânzare, capabilă să proceseze volume mari de date şi să gestioneze simultan o diversitate de magazine on-line sau off-line în strategii multi-brand, orchestrate prin politici de marketing locale, zonale sau regionale.  Beneficiezi astfel de o poziţionare corectă a brandului în percepţia consumatorilor, cu impact major în creşterea valorii de piaţă a companiei.

DESCOPERĂ PUTEREA SOLUŢIILOR SAP
Video
Engage Customers with WinDeal

Descoperiţi  cum SAP CRM vă poate accelera performanţa comercială prin cele mai moderne tehnologii mobile.

 

Descarca
Case Study
Salvatore Ferragamo

Aflaţi în 3 minute cum Salvatore Ferragamo, unul dintre  branduri de lux globale, îşi derulează afacerea prin SAP CRM.

Descarca
Market Research
Forrester Report: CRM 2015

Forrester, unul din liderii globali în cercetare de piaţă, explică de ce SAP CRM are o poziţie dominantă în piaţa soluţiilor CRM.

Descarca
Data Sheet
Customer Engagement

Descoperiţi impactul în creşterea loialităţii  clienţilor prin crearea de interacţiuni relevante prin toate canalele.

 

Descarca