Noutăți
soluții software în distribuție și logistică

Soluții software pentru reducerea cheltuielilor în distribuție și logistică

15.04.2015

Companiile de logistică şi distribuţie din România au oportunitatea de a învăţa, din experienţa celor mai performante companii din lume, ce înseamnă operarea eficientă a depozitelor. Soluţia adoptată de către …

Citeste tot articolul
soluții SAP pentru producție

Cum pot producătorii să compenseze creșterile costurilor?

30.03.2015

Cele mai multe companii de producţie se confruntă astăzi, dacă nu cu o scădere a producţiei, atunci cu o scădere a profitului obţinut. Ce poate face un producător în condiţiile …

Citeste tot articolul

Fair Value: exportul ne va aduce 30% din venituri în următorul an

29.03.2015

„Piaţa de IT, zona privată, este în stagnare, înspre scădere, şi la cifra de afaceri şi ca potenţial de clienţi noi“, a declarat Metodiu Mehmet, fondatorul şi directorul general al …

Citeste tot articolul
aplicatii mobile sap

Aplicații mobile SAP pentru creșterea consumului de mărci proprii în retail

15.03.2015

Bunurile de larg consum produse sub marca marilor retaileri se regăsesc din ce în ce mai mult în coşul cumpărătorilor români. Aceştia au câştigat bătălia cu micii producători locali şi …

Citeste tot articolul
solutii sap de analiza predictiva

Retailerii își pot crește vânzările prin personalizarea ofertelor

28.02.2015

Scăderea vânzărilor pentru bunurile de larg consum este o realitate ce afectează puternic atât producătorii, cât și retailerii, iar companiile sunt nevoite sa întreprindă acțiuni susținute pentru a contracara aceste …

Citeste tot articolul

Impactul accizei la combustibil în strategia transportatorilor

15.02.2015

Introducerea accizei suplimentare de 7 euro cenţi la combustibil din aprilie 2014 a însemnat o creştere a costului de transport de 2 cenţi/km. Cu toate că guvernul a anunţat că …

Citeste tot articolul

Strategii de loializare a clienţilor în războiul pe raft al retailerilor

30.01.2015

Ultimele studii relevă faptul că bunurile de larg consum produse sub marca marilor retaileri se regăsesc deja într-o proporţie de 20% în coşul cumpărătorilor români. Rămân însă clienţii care caută …

Citeste tot articolul

Fidelizarea faţă de brand, singura opţiune de creştere a vânzărilor

15.01.2015

Producătorii de produse brand în România se confruntă cu o situaţie sensibilă a pieţei şi se văd nevoiți să întreprindă o serie de acțiuni susținute pentru a contracara scăderea vânzărilor …

Citeste tot articolul
retail loyalty marketing

Fair Value prezintă concluziile seminarului Retail Loyalty Marketing

29.10.2014

Pe data de 29 octombrie a avut loc, într-o locaţie inedită – Grand Cinema Digiplex din Băneasa Shopping City –  evenimentul dedicat companiilor de retail denumit Retail Loyalty Marketing. În …

Citeste tot articolul