Principalele procese acoperite

Oferiți Project Managerilor suportul necesar pentru a opera eficient cu soluțiile dedicate gestionării proiectelor de la SAP. Informațiile specifice despre proiect vă ajută să adresați rapid problemele apărute, putând astfel livra proiecte de calitate conforme cu așteptările clienților. Aliniați operațiunile de pe proiect pentru a limita derapajele între activități, identificați tendințe timpuriu, diseminați detaliile într-un mod eficient și colaborați pentru a livra proiecte consistente. Mențineți o transparență ridicată pentru o partajare facilă a informației între responsabilii de proiect.

Soluții asociate: SAP ERP, SAP Commercial Project Management

Consolidați toate procesele financiare într-o imagine singulară pentru a obține acces în timp real la o varietate de informații din mai multe perspective cu ajutorul software-ului SAP. Puteți monitoriza profitabilitatea proiectelor, prognoze, fluxul de cash, pentru a lua decizii informate ce pot reduce riscurile operaționale și financiare și care vă pot ajuta să profitați de oportunități ascunse. Sistemul oferă o aplicație de planificare financiară unificată pentru toate procesele pe parcursul ciclului de viață al proiectului, incluzând resursele, materialele și gestionarea cheltuielilor și a încasărilor.

Soluţii recomandate: SAP ERP, SAP Commercial Project Management

Software-ul SAP integrează strâns documentele și informațiile cu procesele business. Prin automatizarea întregului ciclu de viață al documentelor, project managerii pot accesa și actualiza orice document, indiferent dacă acesta este nou creat sau deja stocat. Ca rezultat, informațiile despre proiect și documentația sunt accesibile tuturor persoanelor și sunt integrate cu toate procesele de business.

Soluţii recomandate: SAP ERP, SAP Commercial Project Management

Stocați, arhivați și recuperați facturi sau alte documente importante într-un mediu securizat și centralizat cu ajutorul funcționalităților incluse în soluțiile SAP. Creșteți eficiența procesului de efectuare plăți prin facilitarea stocării și accesului rapid la facturi, prin intermediul unui interfețe intuitive, customizabile și bazată pe o structură ierarhică de foldere.

Soluții asociate: SAP Archiving and Document Access by OpenText, OCR option for Sap Invoice Management by OpenText

Referinţe