Gestionarea oportunităților și a ofertelor


Companiile lider în industria de construcții convertesc eficient oportunitățile în contracte profitabile. Gestionarea eficientă a mii de ore prestate de o echipă multidisciplinară este crucială pentru succesul unui proiect. Pe măsură ce ecosistemul de construcții devine mai conectat, din ce în ce mai dependent de date, mai digitalizat și mobile, companiile eficiente din construcții profită de conectivitate pentru a genera creșterea volumului de afaceri.

 

Beneficii
Maximizează profitul

Prin estimarea corectă a diferitelor tipuri de costuri asociate unui proiect, pe baza proceselor anterioare, modulul asigură maximizarea profitului şi eficienţa operaţională.

Eficientizează procese

Prin alocarea corectă a resurselor, în urma analizei specificațiilor tehnice, se asigură gestionarea eficientă  a tuturor etapelor din cadrul unui proiect.

Principalele procese acoperite

Calculați adaosul comercial și stimulați marjele mai precis cu ajutorul instrumentelor de la SAP care ajută la realizarea propunerilor și ofertelor.

Soluțiile SAP vă ajută să colaborați mai eficient pentru a estima costurile chiar și celor mai complexe proiecte. Accesați prețurile unitare pentru forța de muncă, utilaje, materiale de la precedentele tranzacții, având în același timp posibilitatea să consultați o librarie 5D. Gestionați procesul comercial cu furnizorii și subcontractorii ținând cont de necesarul de resurse rezultat din analiza specificațiilor. Unificați datele rezultate din mai multe procese pentru a crea pachete de lucru ce pot fi incluse în planul de proiect și cărora le pot fi atribuite resursele necesare.

Cu ajutorul soluțiilor SAP obțineți vizibilitate asupra pipeline-ului de oportunități, performanței departamentului de vânzări și prognoze. Rapoartele analitice condensează date pentru a evidenția tendințe, pentru a compara rezultatele și pentru a estima performanța viitoare. Afisați informațiile din fiecare raport într-un grafic diferit. Descărcați rapoartele și efectuați analize ad-hoc, fie in browser-ul web, fie utilizând Microsoft Excel. Soluția SAP vă pune la dispoziție tablouri de bord constituite pe baza respectivelor rapoarte, permițând oamenilor de vânzări să înțeleagă mai bine procesul comercial și să aibă o imagine clară asupra prognozelor.

Soluții asociate: SAP Cloud for Customer

Accelerați ciclul de vânzare și îmbunătățiți rata de succes cu ajutorul soluțiilor SAP ce facilitează colaborarea în departamentul de vânzări.

Partajați documente și lucrați într-un mod colaborativ pentru a analiza oportunitățile de vânzare, dezvolta propuneri, șamd. Implicați și informați toți factorii de decizie pe durata interacțiunii cu potențialii clienți.

Dezvoltați o platformă unde să faceți disponbile cele mai bune practici cu privire la procesul comercial.

Soluții asociate: SAP CRM, SAP Cloud for Customer

Identificați și abordați lead-urile cu ajutorul platformei de la SAP. Obțineți vizibilitate la nivelul întregii organizații cu privire la informațiile despre potențialii clienți. Prioritizați lead-urile pe baza unor grile și calificați oportunitățile cu ajutorul unor sondaje ghidate. Eficientizați legătura dintre marketing și vânzări pentru a converti cât mai multe oportunități în clienți. Toate acestea pot fi realizate cu ajutorul soluției de gestionare a lead-urilor de la SAP, soluție ce este disponibilă și în varianta Cloud, pentru o reducere a costului total de proprietate.

Soluții asociate: SAP Cloud for Customer

Referinţe