Achiziții și subcontractare


Standardizați și automatizați procesele pentru materiale planificate, cum ar fi rechiziții de zi cu zi, la fața locului de aprovizionare, contractarea, precum și crearea comenzilor de aprovizionare.

Cu ajutorul soluției SAP pentru achiziții și subcontractare veți putea gestiona cerințele complexe de achiziții de proiecte astfel încât să îmbunătățiți seminificativ gradul de respectare a termenelor contractului și veți face economii substanțiale de costuri.

Beneficii
Reduce costurile de achiziții

Facilitează scăderea costurilor printr-o respectare mai precisă a comenzilor de achiziții.

 

Îmbunătățește relația cu furnizorii

Conferă imaginea asupra ciclului de viață al furnizorilor prin accesul la profilele și performanțele acestora.

 

Reduce riscurile

Planifică achizițiile de materiale pentru a optimiza stocul în vederea respectării termenelor de livrare.

Principalele procese acoperite

Oferiți vizibilitate asupra lanțului logistic pentru a monitoriza consumul de stocuri și pentru a crea automat propuneri de aprovizionare și producție cu ajutorul funcționalităților de planificare a necesarului de materiale incluse în software-ul SAP. Utilizând această informație veți asigura disponibilitatea materialelor la momentul în care sunt necesare. Luați decizii informate cu privire la modificarea comenzilor pentru a reduce costurile, menținând în același timp satisfacția clienților.

Soluții asociate: SAP ERP

Obțineți vizibilitate în timp real asupra planificării de aprovizionare pentru achizițiile directe de materiale cu ajutorul soluțiilor colaborative de la SAP. Automatizați procesul end-to-end de aprovizionare, incluzând comenzile, confirmările, notificările de livrare și facturile. Îmbunătățiți flexibilitatea procesului de producție și reduceți costurile prin intermediul unei gestionări eficiente a materialelor utilizând soluțiile dedicate lanțului logistic.

Soluții asociate: SAP SRM – Supplier Relationship Management

 

Prin optimizarea procesului automat și manual de aprovizionare, sistemul SAP permite utilizatorilor să gestioneze cererile de aprovizionare mai rapid și mai eficient. Cu ajutorul proceselor integrate, utilizatorii pot grupa cererile, automatiza selecția furnizorilor și procesarea comenzilor și simplifica procesul de aprobare și lansare a comenzilor. Ca rezultat, companiile pot să îndeplinească solicitările de aprovizionare, pornind de la planificarea proiectelor și planificarea necesarului de materiale (MRP) până la comenzile de vânzare și producție sau procesare a comenzilor de mentenanță.

Soluții asociate: SAP ERP

Cu sistemul SAP pentru procesarea comenzilor de aprovizionare, responsabilii de achiziții pot crea, afișa, modifica și procesa comenzile într-un singur sistem integrat. Soluția software oferă suport automat și manual pentru procesul de creare a comenzilor de aprovizionare ca răspuns la cererile de aprovizionare, aprobare și lansare comenzi de aprovizionare, transmiterea comenzilor către furnizori (în format tipărit, fax, mail, EDI sau XML) și procesarea răspunsurilor de la furnizori (confirmări, notificări de livrare etc). Optimizând procesul de procesare al comenzilor, responsabilii de achiziție pot obține transparența de care au nevoie pentru a gestiona un flux rapid și precis.

Soluții asociate: SAP ERP

Referinţe