Principalele procese acoperite

Soluțiile SAP permit organizațiilor să integreze toate activitătțile și funcțiile ce fac referire la procesarea comenzilor, pornind de la cotație la livrare și de la facturare la marcarea veniturilor. Integrarea duce la o gestionare fluidă a comenzilor care poate îndeplini standerdele specifice fiecărei industrii. Software-ul SAP realizează operațiile necesare pentru a eficientiza procesul, capturând informațiile relevante de vânzări din canale multiple și oferind acces pe baza de roluri fiecărui utilizator la informațiile de care are nevoie. Rezultatul constă în scăderea costurilor administrative, canale de desfacere profitabile și clienți loiali.

Soluții asociate: SAP ERP, SAP ERP Order Status

Inițiați procese de colectare și procesare a reclamațiilor și retururilor cu ajutorul soluțiilor SAP. Lansați activități logistice de follow-up, inspectați materialele returnate și rezolvați incidentele, solicitările și rambursările. Optimizați procesul de reclamații și retururi pentru a îmbunătăți trasabilitatea, oferind suport organizației să reducă numărul de erori apărute în depozite. Toți acești pași vor duce la scăderea costurilor operaționale.

Soluţii asociate: SAP ERP

Gestionați contractele pe toata durata lor, incluzând ofertele, angajamentele de servicii, procesele de modificări contractuale, managementul calității serviciilor agreate cu ajutorul unei soluții integrate. Această soluție permite și utilizarea de confirmări și scenarii de facturare. Prin intermediul integrării proceselor financiare cu cele de trezorerie se obține o monitorizare completă asupra profitabiliății, garantând și consistența informațiilor între imaginea contractuală și cea financiară.

Soluții asociate: SAP CRM

Întrețineți transparența și colaborarea între vânzări și departamentele de suport pentru a implica în proces toate persoanele relevante prin crearea unui imagini unice asupra clienților. Permiteți reprezentanților de suport să creeze leaduri, oportunități și cotații – colaborând în același timp și cu oamenii de vânzări pentru a maximiza cifra de afaceri.

Soluții asociate: SAP Cloud for Customer

Asigurați-vă că solicitarile de service sunt adresate înainte de a fi escaladate utilizând procese de business predictive combinate cu fluxuri de lucru și functionalități de automatizare incluse in soluțiile SAP. Creați soluții proactive și minimizați escaladările ca ultimă măsură de intervenție pentru a crește gradul de satisfacție al clienților.

Soluții asociate: SAP Cloud for Customer, SAP InfiniteInsight

Identificați valoarea curentă și potențială a clienților cu ajutorul soluțiilor de marketing de la SAP pentru a obține informații la 360 de grade din surse de date multiple. Identificați pentru fiecare client zonele încă neexploatate. Segmentați cât mai eficient piața pornind de la valoarea clienților și puneți în aplicare campanii focusate de marketing și vânzări.

Soluții asociate: SAP Predictive Analytics, SAP hybris Marketing, SAP Lumira

Aduceți procesele de marketing, gestionarea campaniilor și grupurile țintă în activitatea de zi cu zi a departamentului de service, pentru a crește cifra de afaceri potențială și pentru a asigura continuitatea campaniilor. Executați campanii de telemarketing mai eficiente și creșteți aportul cheltuielilor cu activitățile de marketing.

Soluții asociate: SAP hybris Marketing, SAP CRM

Referinţe