Rabaturi și reduceri ulterioare


Programele de rabat pot contribui semnificativ la creșterea profitabilității în business-ul de distribuție. Deși reducerile ulterioare și programele de rabat sunt frecvente în economia actuală, nu există două similare. Ambele trebuie gestionate eficient și într-un mod optim din punct de vedere al costurilor. Prin implementarea soluțiilor SAP puteți gestiona acest tip de programe într-un mod eficient și eficace.

 

Principalele funcționalități

Software-ul SAP automatizează și integrează procesele ce adresează reducerile ulterioare într-un mod cu flexibilitate ridicată. Conceput să gestioneze volume mari de date, sistemul SAP reduce efortul de a urmări, gestiona și stinge reducerile ulterioare. Un proces complex de reduceri ulterioare permite distribuitorilor să își îmbunătățească cash flow-ul, cu impact benefic asupra cifrei de afaceri.

Software-ul SAP automatizează și integrează procesele ce adresează rabaturile de la furnizori intr-un mod cu flexibilitate ridicată. Conceput să gestioneze volume mari de date, sistemul SAP reduce efortul de a urmări, gestiona și accesa rabaturile. O mai mare eficiență și acuratețe în gestionarea rabaturilor de la furnizori permite distribuitorilor să îsi îmbunătățească cash flow-ul și să crească profitabilitatea prin accesarea rabaturilor într-un mod rapid și cu un număr scăzut de dispute.

Software-ul SAP automatizează și integrează procesele ce adresează rabaturile de la furnizori într-un mod cu flexibilitate ridicată. Conceput să gestioneze volume mari de date, sistemul SAP reduce efortul de a urmări, gestiona și acorda rabaturile. Îmbunătățind modul în care sunt gestionate programele de rabat pentru clienți, departamentele de vânzări pot să ofere promoții relevante participanților. Această funcționalitate nu doar asigură creșterea volumului de afaceri, ci le oferă clienților un alt motiv pentru a rămâne loiali.

Referinţe