Integritatea lanțului logistic


Lanțurile logistice complexe prezintă provocări cu impact negativ asupra desfășurării la timp a operațiunilor și asupra calității produselor. Măsurile cu privire la integritatea lanțului logistic sunt esențiale pentru a obține transparența asupra unor potențiale blocaje, oferind suport pentru potențiale retururi de produse și pentru a elimina sursele de produse contrafăcute.

Principalele funcționalități

Oferind vizibilitate completă asupra locației și a condiției produselor serializate, SAP permite distribuția securizată și trasabilitate asupra produselor. Companiile pot crea și codifica informații conform standardelor în vigoare. Produsele serializate pot fi apoi identificate și găsite. Transparența proceselor poate ajuta la identificarea unor potențiale blocaje. Îmbunătățirea datelor despre produse și transparență oferă suport imediat pentru creșterea calității serviciilor oferite clienților, poate îmbunătăți procesul de retur și poate facilita complianța cu directivele de trasabilitate.

Urmăriţi istoricul loturilor pentru a identifica şi elimina rapid probleme în procesul de fabricaţie sau lanţul de aprovizionare.

SAP permite urmărirea completă a genealogiei produselor prin urmărirea istoricului loturilor de produse şi componente şi relaţionarea acestora cu diverse activităţi de business. Instrumentele grafice puternice permit analiza şi identificarea cauzei apariţiei oricăror defecte şi lansarea imediată a deciziei de stopare la vânzare, retragere de pe raft sau rechemare de la clienţi. Sistemul asigură astfel reducerea dramatică a riscurilor asociate defectelor de producţie, îmbunătăţeşte calitatea serviciilor oferite, protejează valoarea de brand şi susţine satisfacţia şi loializarea clienţilor.

Gestionaţi eficient problemele de calitate şi preveniţi apariţia lor

Indiferent de obiectul de activitate, calitatea produselor sau serviciilor va fi întotdeauna un diferenţiator în ochii clienţilor. SAP asigură satisfacţia şi loializarea clienţilor prin gestiunea eficientă a reclamaţiilor clienţilor, a defectelor de fabricaţie, a problemelor de livrare sau a oricăror tipuri de probleme care pot afecta satisfacţia clienţilor.

 

Referinţe