Gestionarea depozitelor


Sistemul SAP permite managerilor logistici și de depozit să automatizeze complet operațiunile de depozitare și distribuție, incluzând procesele de intrare, de ieșire, depozitare, gestionare a stocurilor și distribuție. Funcțiile adiționale pentru depozite oferă suport pentru gestionarea resurselor și a echipamentelor, cross-docking planificat sau la cerere, gestionarea forței de muncă, incluzând planificarea activității pentru fiecare persoană și gestionarea spațiului de depozitare. Prin automatizarea procesului pentru controlul operațiunilor din depozit, companiile pot să crească utilizarea echipamentelor și să se asigure că onorează corect și la timp comenzile.

 

Principalele procese acoperite

Conceput pentru a gestiona toate spațiile de depozitare și procesele de plasare, soluția integrată SAP permite companiilor să automatizeze complet depozitele și operațiunile de distribuție, incluzând procesele de intrare și confirmare a recepțiilor, cross-docking, procesele de ieșire, gestionarea depozitelor și a spațiilor de depozitare și inventarele fizice. Funcționalitățile adiționale oferă suport pentru gestionarea capitalului uman, cât și tehnici pentru optimizarea stocurilor. Prin automatizarea procesului pentru un control total asupra depozitului, companiile iși eficientizează procesele logistice.

Sistemul SAP integrează procesele de planificare, supervizare și colaborare. Utilizând platforma integrată, companiile pot obține vizibilitate în timp real asupra planificărilor de la rampe, sosirilor și plecărilor în depozit și asupra resurselor disponibile. Ca rezultat, managerii logistici pot să încarce planificări pentru vehicule, să orchestreze procese complexe de planificare a rampelor, să optimizeze activitățile persoanelor și să planifice resursele. De asemenea, se poate îmbunătăți comunicarea cu transportatorii, se pot reduce problemele operaționale, se pot efectua economii etc.

Sistemul SAP oferă companiilor posibilitatea să își îmbunătățească procesele logistice de recepție a bunurilor prin optimizarea fluxurilor și prin crearea de transparență asupra operațiunilor logistice. Soluția oferă funcționalitățile necesare pentru a înregistra recepții de bunuri individuale sau multiple, cu sau fără intervenție manuală, pentru un întreg transport. De asemenea, oferă funcționalitatea de a integra coduri de bare sau tehnologie RDIF, incluzând strategii de plasare a bunurilor de tip just-in-time, gestionarea numerelor de serie, EDI, și dovada livrării. Ca rezultat, companiile pot să își optimizeze procesul de recepție, minimizând erorile și reducând costurile operaționale. Odată ce bunurile și serviciile sunt achiziționate, integrarea cu soluțiile de gestionare a facturilor pot să îmbunătățească și mai mult eficiența operațională.

Sistemul SAP oferă companiilor posibilitatea să își îmbunătățească procesele logistice de livrare a bunurilor prin optimizarea fluxurilor și prin crearea de transparență asupra operațiunilor logistice. Soluția oferă funcționalitățile necesare pentru a înregistra livrarea de bunuri individuale sau multiple, cu sau fără intervenție manuală, pentru un întreg transport. De asemenea, oferă funcționalitatea de a integra coduri de bare sau tehnologie RDIF, incluzând strategii de plasare a bunurilor de tip just-in-time, gestionarea numerelor de serie, EDI, și dovada livrării. Ca rezultat, companiile pot să își optimizeze procesul de livrare, scăzând ocaziile în care stocul nu este disponibil, minimizând erorile și reducând costurile operaționale.

Referinţe