Aprovizionare strategică și managementul furnizorilor


Reduceți riscul și costurile prin creșterea economiilor, definirea unui proces de aprovizionare eficient și gestionarea facilă a contractelor de aprovizionare.

 

Principalele funcționalități

Creșteți eficiența contractării și realizați economii cu ajutorul vizibilității aproape în timp real asupra cheltuielilor organizaționale și cu furnizorii.

Agregați și analizați informațiile dispersate referitoare la cheltuieli pentru a obține noi perspective cu ajutorul soluțiilor SAP. Utilizând soluții puternice de procesare in-memory, aceste soluții oferă vizibilitate asupra cheltuielilor corporatiste și cu furnizorii. Accesați rapoarte curate, corecte și vaste generate în doar câteva secunde.

Soluțiile SAP permit specialiștilor în achiziții să califice și să evalueze performanța furnizorilor pentru a participa la negocieri cunoscând toate elementele. Un instrument intuitiv oferă suport pentru întregul proces strategic de achiziție, permițând utilizatorilor să optimizeze procesul și să obțină o valoare adăugată într-un timp mai scurt. Astfel, se reduc ciclurile de achiziție, se îmbunătățește procesul de control, se generează economii considerabile și se creează relații de business de durată.

Cu ajutorul funcționalităților incluse în soluțiile SAP se poate acoperi procesul de solicitare cotatii ad-hoc prin crearea de template-uri configurabile ce pot fi integrate cu sistemele furnizorilor. Astfel, achizitorii au flexibilitatea necesară să solicite cotații anumitor furnizori, să identifice varianta optimă, și să obțină prețul corect.

Sistemul simplifică urmărirea contractelor cu furnizorii prin utilizarea de template-uri specifice industriei, procese şi fluxuri de aprobare complexe, instrumente de căutare şi filtrare după cuvinte cheie, notificări şi alerte pe evenimente predefinite. Acest instrument complex oferă vizibilitate în toată activitatea contractuală a organizaţiei prin centralizarea tuturor contractelor cu furnizorii într-un repository unic, oferind informaţii despre autorii contractelor, datele relevante şi clauzele contractuale, centralizări de articole pentru renegocieri în volum. Pe baza acestor informaţii, directorii de achiziţii pot gestiona eficient riscurile contractuale, pot reduce ciclul de selecţie a furnizorilor şi pot realiza economii pe termen lung.

Îmbunătățiți procesul comercial prin consumarea a mai puțin timp și resurse pentru a califica furnizorii. Eliminați operațiunile consumatoare de timp pentru căutarea și trierea furnizorilor credibili. Utilizați funcționalități puternice de drill-down pentru a identifica caracteristicile necesare și pentru ca ulterior să se solicite oferte. Un proces simplu de postare al cererilor va permite să reduceți timpul și costurile aferente identificării de furnizori, asigurându-vă în același timp un proces de ofertare competitiv.

Monitorizaţi furnizorii pentru a gestiona constant riscurile din lanţul de aprovizionare. Evaluaţi riscurile ascunse în lanţul de aprovizionare accesând peste 160,000 de surse de analize de risc. Tehnologia in-memory vă oferă acces instant la rapoarte complexe şi o înţelegere corectă a capacităţii furnizorilor, având o sursă suplimentară de informaţii în renegocierea contractelor, evaluarea riscului şi respectarea conformităţilor.

Referinţe