Soluţii complete pentru distribuție.
Diferențiați procesul de distribuție, indiferent de dimensiunea companiei, cu ajutorul produselor software de business management care vă pot oferi suport în a înțelege produsele clienților dumneavoastră și serviciile ce le sunt necesare.
Soluţii dedicate industriei de distribuție
Planificați, subcontractați, aprovizionați, vindeți, recuperați și analizați – toate aceste activități într-o platformă IT ce unifică toate procesele business.
De la oportunitate la încasare
business
Marketing agil

Reacționați rapid și capitalizați oportunitățile înainte ca acestea să dispară. Optimizați activitățile de marketing și generați informații care să ducă la o creștere a cererii de produse.

 

Află mai multe

Automatizarea procesului de vânzare

Transformați fiecare interacțiune dintre oamenii de vânzări și potențialii clienți într-o posibilă vânzare, având acces la toate informațiile necesare pentru a se finaliza printr-o tranzacție.

 

Află mai multe

Simplificarea procesului cotație-încasare

Beneficiați de suportul necesar pentru ca și compania să obțină o colaborare facilă între departamentele interne, pornind de la vânzări, la producție, la logistica de livrare și la facturare.

 

Află mai multe

Servicii și operațiuni transparente

Accesați informații referitoare la feedback-ul clienților pentru a crește productivitatea echipelor de servicii de suport. Vor putea colabora accesând datele relevante și gestionând tranzacțiile necesare.

Află mai multe

De la comandă la plată
ButonRetailSupply
Aprovizionare strategică și managementul furnizorilor

Reduceți riscul și costurile prin creșterea economiilor, definirea unui proces de aprovizionare strategic eficient și prin gestionarea facilă a contractelor de aprovizionare asigurând un management eficient al furnizorilor companiei.

Află mai multe

Achiziții directe

Îmbunătățiți eficiența operațională și simplificați procesul de indentificare al furnizorilor optimi pentru achiziția de materiale. Standardizați și automatizați procesele de achiziție, indiferent dacă sunt achiziții planificate, ad-hoc sau pe bază de contract.

Află mai multe

Managementul facturilor

Optimiziți procesul de plată al facturilor și reduceți costurile prin automatizarea procesului de gestionare al excepțiilor, aprobărilor de plata sau redirecționării de facturi în cadrul companiei.  Obțineți un cash-flow îmbunătățit și o vizibilitate mai mare.

Află mai multe

Contractarea de servicii

Optimizați selecția furnizorilor de servicii, negocierea contractelor și efectuarea plăților pentru facturile de servicii utilizând soluții simplificate. Sincronizați resursele cu necesitățile și îmbunătățiți eficiența procesului.

Află mai multe

Operațiunile pe întreg lanțul logistic
ButonRetailDelivery

Planificarea pe întreg lanțul

Prin integrarea procesului de vânzare, de inventariere al stocurilor și procesele operaționale, luarea deciziilor devine mai facilă. Optimizând serviciile, se poate obține o reducere a stocurilor existente, cu impact direct asupra profitabilității.

Află mai multe

Managementul transporturilor

Gestionați necesitățile de transport privind planificarea, optimizarea și reconcilierea curselor. Contractați transportatori, transmiteți comenzile și îndepliniți standardele de comerț. Gestionați achizițiile, distribuția și reaprovizionarea.

Află mai multe

Gestionarea depozitelor

Automatizați procesele care se desfașoară în depozit, cum ar fi livrările de intrare și de iesire, procesele de depozitare și efectuarea inventarierii. Obțineți o optimizare a utilizării echipamentelor și o planificare corectă a necesarului de forța de muncă.

Află mai multe

Integritatea lanțului logistic

Obțineți transparență asupra proceselor logistice pentru a evita potențiale blocaje. Indiferent cât de complex este lanțul de aprovizionare, soluțiile SAP oferă funcționalitățile necesare pentru a diminua riscurile și pentru a eficientiza utilizarea de resurse.

Află mai multe

Optimizarea profitabilității
Profitability
Vizibilitatea asupra lanțului de aprovizionare

Obțineți vizibilitate asupra lanțului de aprovizionare prin agregarea informațiilor izolate despre cheltuieli, furnizori și comenzi. Puteti decide rapid daca un furnizor îndeplinește condițiile pentru a fi agreat, să evaluați performanța și să hotărâți asupra plasării comenzilor, optimizând cantitățile din comenzi pentru a maximiza economiile.

Află mai multe

Optimizarea lanțului logistic

Întelegeți, analizați, gestionați și răspundeți prompt variațiilor ce pot aparea pe întregul lanț logistic. Utilizați instrumente de tip “turn de control” care să monitorizeze indicatori de performanță, rapoarte și alte informații necesare în timp real. Efectuați analize de tip cauză-efect și simulări what-if pentru a vă asigura ca sunt luate cele mai bune decizii.

Află mai multe

Rabaturi și reduceri ulterioare

Gestionați eficient reducerile ulterioare și rabaturile/discounturile utilizând soluții de la SAP care să ofere suportul necesar pentru îmbunătățirea profitabilității. Prin automatizarea activităților importante, monitorizarea detaliilor și obținerea unei vizibilități îmbunătătite, se pot introduce noi nivele de flexibilitate în oferirea de facilități către clientul final.

Află mai multe

De ce SAP pentru distribuție ?
De ce Fair Value?
Expertiză puternică

În cei peste 10 ani de activitate am devenit cel mai puternic partener SAP in piaţa privată, cu peste 30 de implementări complexe în industrii ca retail, distribuţie, servicii şi construcţii.

Tehnologii moderne

Dezvoltăm soluţii proprietare pe cele mai moderne tehnologii din portofoliul SAP – SAP BI, SAP Analytics, SAP HANA, SAP hybris – pentru un plus de performanţă, stabilitate şi viteză.

Transparenţă costuri

Oferim transparenţă totală asupra costurilor proiectelor, de la planificarea etapelor şi alocării resurselor în proiecte până la accesarea competenţelor şi informarea proactivă.

Unicitate competenţe

Proiectele derulate ne-au permis dezvoltarea de competenţe unice pe piaţa locală în sisteme eCommerce SAP hybris, în Strategy Management, în integrare de soluţii sau Aerospace & Defence.

Metodologii validate

Riscurile de implementare sunt eliminate prin utilizarea metodologiilor SAP ASAP si Focus ASAP. Rezultatele analizelor de satisfacţie şi recomandările clienţilor ne onorează.

Preţuri imbatabile

Statutul SAP Gold Partner ne oferă acces la preţuri preferenţiale. Costurile noastre interne ne permit să vă oferim tehnologia germană la puterea de cumpărare a pieţei româneşti.

Descătuşează expertiza consultanţilor noştri