Ultimele noutati aparute

Analiza în timp real a comportamentului clienților

30.06.2015

Problemă:

Competiția între comercianți este acerbă și, pentru a obține și a menține un avantaj față de rivalii lor, companiile caută în permanență să profite de tehnologii noi în infrastructura lor IT. Cu această provocare s-a confruntat, de pildă, o mare companie japoneză de comercializare a electronicelor, care deține circa douăzeci de magazine de produse electrocasnice amplasate în apropierea unor importante noduri de transport din mari centre urbane din Japonia. Cum să înlesnești accesul rapid al personalului unui magazin la date concrete despre clienții care au fost în magazin, astfel încât să poată oferi servicii personalizate (cele mai potrivite).

Soluție:

Utilizați SAP HANA drept depozit de date, care va fi populat cu date de la POS (puncte de vânzare), precum informații despre client , articole, categoria de produse, ora și valoarea vânzărilor, alături de datele de producție din sisteme (de ex. ERP) si datele provenite din aplicaţii mobile de loializare a acestuia. Personalul poate accesa informațiile cu ușurință, oriunde și oricând utilizând soluția mobilă SAP pentru a căuta istoricul de achiziții al unui client, precum și detalii de ordin material pentru o mai bună înțelegere a cerințelor clienților, cu scopul de a le furniza cele mai bune sugestii și servicii.  Scenariul presupune capacitatea de a efectua calcule de mare viteză și analize de date în timp real.

Avantaje:

SAP HANA ajută această companie să obțină rezultate mai bune privind satisfacția clientului și operațiile comerciale printr-o cunoaștere în timp real a evenimentelor, precum și să reacționeze în modul potrivit și la momentul potrivit la comportamentul clientului.  Cu soluția SAP, această companie poate efectua oferte dinamice în timp ce clientul se află în magazin sau pe site-ul web.  Sistemul colectează și prezintă personalului informații detaliate în momentul execuției cu scopul de a-i oferi cele mai bune sugestii clientului.  Raportarea asigură o flexibilitate sporită și poate regla în mod dinamic raportul potrivit cerințelor comerciale. Toate acestea nu au fost posibile până acum.  Datele POS de pe HANA și raportul dinamic ajută la furnizarea unor servicii mai bune.

Alte articole recente
ahir2

Airbus Helicopters Industries folosește SAP Financial, implementat de Fair Value

13.12.2016

Fair Value a finalizat cu succes în luna octombrie 2016, implementarea modulului SAP Financial inclusiv a pachetelui de localizare pentru România pentru Airbus Helicopters Industries, divizia responsabilă de asamblarea elicopterelor …

Citeste tot articolul
SAP_PCoE_Logo1

Fair Value – a treia oară consecutiv atestat PCOE

06.06.2016

Astăzi, 03 iunie 2016, Fair Value Com a primit pentru a treia oară consecutiv certificarea de SAP – Partner Center of Expertise, certificare care atestă calitatea serviciilor de suport oferite …

Citeste tot articolul
vrancart

Vrancart folosește SAP BI pentru a-și monitoriza indicatorii de performanță

14.10.2015

Creșterea competitivității companiilor cu capital românesc se poate realiza prin creșterea calității  procesului de management al acestora. Sistemele informatice de analiză și management de ultimă generație, disponibile la nivel mondial, …

Citeste tot articolul